Onsdag

2010-05-19 @ 18:29:49






Idag hade jag en lektion i skolan så åkte hemmifrån kl 11, sen satt jag och väntade på att klockan skulle bli 20 i 1 så dansen skulle börja men när vi kom dit satt det en lapp på dörren att det var inställt. Kul...
 Så det blev Skövde med syster och tittade på en ny barnvagn, hittade en riktigt fin. sen åkte jag och tränade på Nordic Club istället, riktigt gött :)
Nu blir det hem till pappa en sväng och prata med honom och sloa, börjar få panik när jag ser Elsa som ser ut som hon har varit utomlands i flera veckor, men hon har faktiskt också fuskat ! :D


Kommentarer
Postat av: elsa

haha nääh , det har jag inte (a' :D

2010-05-20 @ 14:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0