Sjuk

2010-08-26 @ 15:21:18
jag är sjuk, mådde inte bra på kvällen igår men struntade i de och åkte iväg på spinning med min syster. Nu ligger jag hemma med feber och ont i halsen, Smart drag! Ringde mamma förut så att hon skulle komma och hämta mg så jag slapp vara hemma själv men precis när vi hade kommit hem till mamma och skulle ställa bilen i garaget ringer Johan då har han ochså blivit sjuk, sjukare än mig. Det kvittar hur sjuk Johan må vara så har han aldrig åkt hem från jobbet vad jag vet och jag har varit med honom i mer än 2 år nu, så han måste vara jättesjuk ! men när han ringer frågar jag onom om han vill att jag ska komma hem igen och det ville han verkligen, så mamma skjutsade ner mig till stan igen (vilket hon tyckte var toppen så att inte hion blev smittad;))och när Johan kom hem sa han Hej och sen gick han och la sig, nu har jag sett 2 filmer och är inne på min tredje och Johan sover fortfarande, undra varför han sågärna ville att jag skulle vara hemma ;) ne men han vaknar nog snart och då är det klart att jag ska finnas där :)
Så nu hoppas jag att han inte smittar ner mig och att jag inte smittar honom och att vi blir friska snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0