bra gödsel, de e inte så mycke skit it !

2010-08-09 @ 13:30:19





Jag måste säga att det kan vara väldigt roande att vara hemma hos Johans familj, det kan komma rätt sköna kommentarer ibland  :)

Johan fixar & ordnar, värmer & fryser, skalar & kokar, han är en duktig liten rackare han och se glá jag är för att jag har honom !
Igår var jag och min pappa och hälsade på hos Johan på Stampenskvarn i Hjo där Johan jobbar som kock, inte för att skryta men han är en även en riktigt riktigt bra sådan ! Det var riktigt mysigt att åka och äta med pappa, det känns som det var evigheter sedan och den goda maten var ju självklart ett stort + ! Det blev entrecote, mums!

Johan håller på med en liten hemlighet och han springer nu fram och tillbaka för att höra min åsikt, det känns bra !


Kommentarer
Postat av: safa

hur länge har du bloggat? :)

2010-08-09 @ 13:55:56     URL: http://safayyemane.blogg.se/
Postat av: safa

Sv: okej, men det är väl också länge .



Haft en bra dag ?:)

2010-08-09 @ 23:36:10     URL: http://safayyemane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0