Lycklig

2010-08-21 @ 18:55:01










Jag är lycklig, jag har en mamma och en pappa som älskar mig, jag har syskon som älskar mig, jag har en pojkvänn att spendera mitt liv med som älskar mig, och jag älskar dom alla ! jag har vänner som finns där när jag verkligen behöver dom, även fast kompisrelationer kan gå i kras så vet jag att dom ändå finns där, och jag finns för dom. Jag bor ihop med min underbara Johan, självklart går även det upp och ner ibland men varje morgon får jag en hejdå puss när han ska till jobbet och jag bara smälter, det går inte vara arg på honom när han kommer med sina stora hundögon och retsamma leende ! Varje dag känner jag hur glad jag är att jag har honom, varesej vi bråkat eller inte, det måste väl vara kärlek ? Det tror jag allt ! :) 


 


Kommentarer
Postat av: Julia

Heej! bra blogg!! Frågestund på min blogg gå gärna in och fråga något (länkar alla i det inlägget som jag sen kommer svara på frågorna i alltså de som har en blogg länkar jag bloggen..) Kram // Julia

2010-08-21 @ 20:12:45     URL: http://fyrtiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0