något nytt

2010-05-16 @ 00:11:28

Så mycket kul har hänt i helgen och jag bara längtar efter att få berätta allt men har bestämt mig att inte göra det förren jag har kommit hem och lagt in alla bilderna från kameran. Det kommer allt från ansiktsbehandlingar till sköldpaddor :)




Nu har jag kommit på världens grej. säger inte vad men det kommer att märkas. start imorgon när jag kommer hem från Finspång. Förra gången jag sa att jag skulle börja med något med gick ju suveränt (börja blogga igen) ! hoppas detta blir minst lika bra :)
Något mer helt fantastiskt som kommer att hända imorgon är att jag kommer att få träffa min underbara pojkvän, nästan 5 hela dagar utan Johan det känns ! men nu är det bara ett dygn kvar sen så är han min min min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0