helgen

2010-05-16 @ 18:31:53
Helgen har spenderats i Östergötland först en sväng hos moster Anette och sen var jag hos min kusin.
Min moster och hennes man som bor i Finspång byggde ett nytt hus för ca 2 år sedan och har nu börjat att få iordning på trädgården, så min mammas sambo skulle upp och hjälpa dom att gräva ner träd och göta hål för deras kommande staket och på torsdagen åkte vi och inhandlade lite nya blommor till dom. efter det kom min kusin Jessica och hälsade på en sväng och så åkte vi ut till lotorp till min andra kusin Angelica och hennes familj där det blev tacos och massa mys med barnen :)

       
Jessica,Noel och Alicia.                                                Angelica och Ella.

På fredag förmiddag åkte jag och Jessica hem till henne i Linköping. Först tog vi det lugt och det blev bodyscrub och lera helkropps behandling, Tro mig det var helt underbart! efter det blev det en dusch och sedan ner på stan och kikade lite, så mötte vi hennes kompis Jenni på en fika.
efter det blev det ansiktsbehandling och ögonfransböjning, Jessica utbildar sig och tränar på mig , synd att man inte bodde närmare ;)



Skalman :)

Lördags morgonen började lite annurlunda mot vad dom brukar göra.
Jessica gick ut och tog en morgonpromenad som hon alltid gör men jag bestämde mig för att stanna hemma i sängen, (fy mig!) sen blev jag väckt av att mobilen ringde och det var Jessica som bad mig googla vad sköldpaddor äter, huh ? .. Jo jag tänkte detsamma. Sedan berättade hon att hon hade hittat en sköldpadda och att varken polisen eller djursjukhuset ville ta emot honom, polisen sa t o m att hon skulle lämna kvar den där! Men det ville inte Jessica så hon tog med honom hem, och han fick bo i badkaret och så vi var sköldpadds ägare för några timmar. Som tur var har Jessica en snäll vän som ville ta hand om den lilla stackaren så nu har den ett nytt hem :) men vad är det för idioter som släpper ut en sköldpadda bara sådär ? :O usch !


mumie invirad i handduk :)

På lördagen hann vi även med en ansiktsbehandling till och portömning, AJ! men nu känns det bra.

Tack jessica för allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0