Finspång

2010-05-13 @ 23:18:24



Ella, den minsta av kusinbarnen :)


Igår kväll kom vi upp till finspång ganska sent, så det blev bara kvällsmat och sen sova, men idag har det varit fullt upp. Först bar det iväg till Billbäcks med mamma och moster för att inhandla massa blommor till min moster och hennes man som håller på att fixa i trädgården, som tur var hade dom redan valt vilka träd dom skulle ha och sånt så det blev bara lite blommor. snart efter att vi kom hem kom min kusin Jessica hit så gick vi en sväng med hundarna i skogen, vad min moster inte hade berättat var att det var översvämning hela vägen runt så när vi kom hem igen var jag och Jessica nästan lika skitiga som hundarna.

sedan tog vi RÅTTAN som jessica så fint kallar den hem till min andra kusin för att äta tacos. som jessica sa det är ju inte någon bil man kan peta näsan i precis, alla tittar verkligen. så hela kvällen har bestått av mys med mina kusin barn som är så himla söta! va har inte träffats på 3 månader nästan och dom är inte det minsta blyga, kommer fram och kramar och pussar en direkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0