Cabin fever 2

2010-05-05 @ 22:33:22



Vill vi se den ? Neej!


Johan ringde mig förut för att berätta att Martin skulle komma hit ikväll och kika på en film med oss, snäll som Johan är lät han Martin hyra film… förra gången var ju inte heller så lyckad. Både Johan och Martin vet hur illa jag tycker om skräck filmer men självklart väljer han en SKRÄCK!  Så vad drar vi för slutsatser med det här? Jo Martin får aldrig mer välja film ! :)

 

Bortsett från det har dagen varit bra, jag hade bara en lektion i skolan idag och det var dans sen åkte jag upp och hälsade på min syster och hennes barn, dom var superfint brunbrända och jag är riktigt avis! Efter det åkte jag med pappa hem och la mig i solariet en stund medans han hjälpte grannen med deras staket, när jag hade solat klart väntade grillade hamburgare hos grannen på deras nya grill, det var supergott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0