30/3

2010-03-30 @ 23:04:10

Jag och Zandra efter balvagnarna i 9:an :)



Idag har jag och Zandra varit i Göteborg och shoppat lite, hittade lite grejer som en tröja, ett linne, en sjal och ett par solglasögon, riktigt nöjd faktiskt :)
Det har varit en superbra dag, det började med att springa runt, runt, farm och tillbaka för att hitta en skinnjacka till Zandra, efter många om och men, puffärm hit och puffärm dit så hittade hon en riktigt fin tillslut och hon verkade väldigt nöjd hon med :)
när jag kom hem blev det apelsinchockladglass med min goding :)

Kommentarer
Postat av: z

du&jag. du&jag. fina minnen,

och fler ska det bli.

2010-04-01 @ 00:22:52     URL: http://zaendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0