bara för att jag är bäst !

2010-06-28 @ 21:39:36
Idag har jag ... jo jag har f*n varit duktig! (som vanligt) gick upp 09:30 hemma hos svärföräldrarna så blev det en frukors sen hjälpte jag Johan att tvätta och vaxa hans bil vilket tog en bra stund, sedan blev det att övningsköra med körskolan det gick bra ( bara för att jag är bäst på att starta i uppförbacke ;) ) och det var inte bara tur utan skicklighet ! :)
skulle hjälpa pappa att klippa gräset så när jag hade börjat klippa så började pappa fixa i rabatterna och det såg mycket roligare ut så vi bytte :P

Imorgon ska jag vara uppe med tuppen för att åka till min söta, snälla, rara underbara...Huh!? nej skojja bara :) syster och hjälpa henne att måla deras altan. Hon börjar jobba 11:30 då drar jag mig vidare till NordicClub och TRÄNAR ! Onsdag blir det jobbjobbjobb!

Tycker det är väldigt bra gjort utav lilla Sanne som bara sitter på sitt f*ta a*sle och inte gör ett skit om dagarna, det kallas träning Sanne...  Huh!?  :) ja det gör väl det, kanske skulle sätta en liten kamera på mig som filmar hela min vardag så får vi se om jag är så himla later som vissa påstår ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0