fika

2010-07-20 @ 11:52:22










Snart slår klockan 12 och då blir det en fika med Olivia, ska bli riktigt mysigt, det var längesedan jag träffa henne :) 

imorgon fyller jag 18, käns helknäppt, det var ju inte längesedan jag fyllde 17 men ett helt år har gått, under det året har jag hunnit med en hel del, som att börja på en ny skola, lärt känna minst 30 nya människor, jag har hunnit med att bli moster en gång till, bråkat och blivitsams mins 100 gånger med världens bästa Z! firat jul med andra än familjen, ett helt år till med hjärtat <3 praktiskttagen flyttat hemifrån och en hel del annat.
tråkigt bara att mig hjärta åker till skåne imorgon och bara lämnar födelsedagsbarnet själv hemma ...
så det blir sova hemma hos mamma i några dagar :)

 


Kommentarer
Postat av: Jenny^^

ååh vilken liten sötnos :)

2010-07-21 @ 00:46:06     URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0