Det var viktigt att det blev en festlig grej

2010-07-30 @ 11:17:37


Japp, ikväll blir det Björn Rosenström för hela slanten !










Skönt att komma upp i tid för en gångs skull, ikväll händer det grejer må jag säga,
 först ska jag till min lilla pärla Sofia för att börja förpartaja och sen blir det lite :


I lång-lång-långa loppet kommer du bli nöjd
det lovade du mig då när jag skaffade dig.
Men nu har lång-lång hela långa loppet redan gått,
men du kan glöm-glömma att varit det med nått.


och kanske lite:


Upplyft av Johannas ord hade han lagt den på deras verandabord
och sa den här är till dig , tacka inte nej, det är en gåva från mig.
Hon gick fram tog den i sin hand och sa:
Jag trodde man fick åka till en annat land
för att hitta en sån här stor och fet, en sån här dignitet.

eller:


Anders och jag fatta inte vad han sa,
den där tjommen som skrek, Anders trodde han var grek.
Men jag såg en bricka som glänste på hans bröst,
så jag misstänkte att det där var ordningsvaktens röst.
Dessutom var det kallt, men förut så var det varmt,
här var det nåt jag inte riktigt fick ihop.
Anders sa nåt klokt, han måste haft sin smarta dag,
Du jag tror att vi blev utslängda.



och som alla vet betyder det Björn Rosenström  :)


Kommentarer
Postat av: m a t i ld a

hallihallå. är allt bra med dig? vill bara önska dig en trevlig dag, trots regnet. kram.

2010-07-30 @ 13:29:52     URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Den som svarar rätt först får en länkning så gissa :)!

2010-08-03 @ 15:19:32     URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Johanna

nice, ska se Björn Rosenström på onsdag! :)

2010-08-09 @ 17:47:13     URL: http://reilaruthless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0