trött.

2010-08-07 @ 03:03:16
ibland blir jag så j*vla trött, trött på allt och alla, när folk bara ska få som dom vill men skiter i en annan, ska man sitta där med ett leende på läpparna och hålla med då? jag önska folk bara förstod så att man slapp göra en "big scene" av allt,  Nej det är inte okej... man ska säga vad man tycker och tänker annars är man ingen stark person, annars är man utan värde och åter igen är man en sån person som alla bara kan p*ssa på. Svära, ovårdat , YES! men... och... ?

brygget ikäll, positivt överraskad, helt otroligt att jag säger det, eller ja, skriver det. Men, huh(!) här kommer det ... jag hade riktigt kul faktiskt :) får vi ta igen snart Sofia och didrik! :)

vet ni va ? dodododo, (hajen) jag har vääärldens hemlighet som jag bara är såå sugen på att säga men jag får allt vänta ett tag! :):)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin blogg :)

2010-08-07 @ 03:12:37     URL: http://strenghtandcourage.blogg.se/
Postat av: sofia

du är inte bra, du är bäst vännen :)

2010-08-07 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0